♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Presentation av mig, Emelie Nilsen!

Mitt namn är Emelie Nilsen och jag föddes i Göteborg den 28 November 1990. Jag är en salig blandning så att säga. En halvnorsk göteborgska som flyttade västerut mot Smålands djupa skogar. Bosatte sig i lilla Ankarsrum för att sedan skaffa eget i skithålan Gamleby. Efter en galen idé om att plugga vidare hamnade jag här, i Kalmar.

För tillfället bor jag i en centralt 2:a i Kalmar tillsammans med min pojkvän Ola och katten Ester. Dessa två tillsammans gör mina dagar! Jag pluggar mitt första år på Linnèuniversitetet, Nutrition och Livsmedelsvetenskap. En linje inriktad på Kemi, kost och hälsa.

Min fritid spenderar jag helst med pojkvännen, katten och vännerna. Om inte, hittar ni mig svettandes på gymmet, lagom salongsberusad på krogen, djupt försjunken i en hög skolböcker eller otillgängligt fokuserad i mina pärl-lådor.

Den här bloggen kommer komma att ha många olika syften. Framförallt kommer den vara inriktad på min stora passion - smycken. Jag kommer att visa upp mina egentillverkade smycken för er. Den kommer även vara till för att uppdatera min familj och mina vänner om hur mina dagar här i Kalmar ser ut.

Hope you enjoy it!  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

----------------------------------------------------